Menu

JCB SI WILLIAMS MARTINI RACING PORNESC IN AL DOILEA SEZON DE PARTENERIAT

JCB așteaptă cu nerăbdare să-și consolideze parteneriatul cu echipa de Formula 1, Williams Martini Racing, pentru un al doilea sezon de succes.

În timp ce gigantul de construcție din Staffordshire își concentrează atenția asupra generației următoare, acesta lucrează la planurile de a-și introduce ucenicii în lumea Formulei 1, prin intermediul Williams Martini Racing, ca parte a instruirii lor de a câștiga experiență în motorsportul de elită și de a dezvolta înțelegerea globală a sistemelor energetice.

Parteneriatul va ridica, de asemenea, profilul mărcii JCB din întreaga lume, având un brand care apare pe șasiul Williams Mercedes FW41 și pe placa finală a aripilor din spate în timpul sezonului de Formula 1 din 2018. Logo-ul JCB va fi prezent pe căștile și pe costumele piloților Lance Stroll, Sergey Sirotkin și Robert Kubica, precum și pe ținutele echipajului de la fața locului.

Popularitatea Formulei 1 pe întregul glob oferă, de asemenea, JCB-ului o mare oportunitate de a-și promova brandul atât printre clienții noi, cât și printre clienții existenți.

Președintele JCB, Lord Bamford, a declarat: “Proiectarea și ingineria produselor inovatoare se află în centrul a ceea ce face JCB, ceea ce înseamnă că există o mare sinergie cu Williams Martini Racing. Avem o lungă asociere cu motorsportul și combinăm frecvent expertiza noastră de inginerie cu unele dintre cele mai bune tehnologii auto.”Prin introducerea unui număr de ucenici în acest mediu unic ne propunem să încurajăm o nouă generație de angajați să inoveze și să aducă cele mai înalte standarde de expertiză tehnologică la masa JCB”.

Claire Williams, directorul adjunct al echipei Williams Martini Racing, a adăugat: “Suntem încântați să ne întărim relația cu JCB, după primul nostru an de succes. Precum JCB, ingineria și inovația sunt parte integrantă a succesului nostru, ceea ce face ca împărțirea experienței și a cunoștințelor acumulate cu următoarea generație de ucenici JCB, un progres natural. În calitate de două mărci britanice, împărtășim o forță similară pentru a împinge în mod continuu limitele și nu ne bazăm pe lauri în dorința noastră de a fi cei mai buni “.